måndag

hej bloggen.
Har kört en timme på gymmet. Idag fick det bli armar och axlar. som vanligt eftersom jag vill bygga på lite mer muskler där till balen då jag förhoppningsvis kommer ha en balklänning med bar rygg. Det kommer vara grymt snygg med lite slanka muskler och bränna.
Gick hem ifrån gymmet nöjd med en smått blöt tröja. Grymt.
Nu mår jag lite blandat, på ett sätt är jag död efter träningspasset men å andra sidan har jag lite överskottsenergi.
Jag vill gra något, ut och springa, baka, ja allt möjligt. Men ut blir det inte det är för kallt. även att det snöa hela dagen idag och det är i slutet av mars. Förra året vid den här tidpunkten satt man jämt på möljen med en glass i handen, solglasögon som lutade mot nösbenet, uppdragna byxor med en brännande sol. aya
Jag ska duscha lite snabbt och sen skriver jag lite mer, jag ska även visa mina nya skor som jag fått av käraste modern.


hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0