Some changes

godmorgon.
Vaknade faktist tidigt idag. Har lagat en god frukost innehållande avocado, mums på den frukten eller grönsaken eller vad det nu är.
Sen har jag även sett det nya avsnittet av Gossip Girl, awesome. Tycker synd om chuck som inte har någon familj, typ. Och Jenny har ännu en gång fått upp ögonen för Nate. Catfight nästa avsnitt över han då, Ilikeit.
Jag har ändrat lite färg på designen, lite vårigar. Det enda som är vårigt nu med tanke på att snön ligger kvar och solen inte tittar fram.
Sen har jag även bara lagt en tillfällig header, ska ta bilder och göra en fin en. Och så ska jag blogga lite mer än vanligt, åtminstone ett inlägg per dag. Jag ska även ta med min kamera varje dag och knäppa kort till bloggen men även till mitt projekt eller vad man ska kalla det. Förklarar en annan dag.

Nu ska jag ta itu med lite plugg i sällskapet av mitt te.

Ha en najs dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0