Städning pågår

Mit golv är inget golv.
Kvitton, godispapper, behåar, trosor, sladdar, väskor, kläder, glödlampor, böcker, pappaer, kuddar, flaskor, räkningar, smink, batterier och min kära miniräknare ligger på golv. Ja sånt som inte hör till golvet utan som ska vara i sopkorgen, tvättkorgen, inne i garderoben eller på min säng ligger på min soptipp/golv.
Har aldrig haft det såhär stökigt och jag trivs inte. När jag kom hem igår ville jag bort igen, kändes inte bra.
Jag är ingen perfektionist men fint och städat ska det vara annars kan jag inte tänka och absolut inte plugga för då stör jag mig på allt.
Jag fattar inte varför vissa saker ligger där, typ glödlampor ? tur att jag inte klivit på dem.
Och räkningar ska verkligen inte ligga där, dom ska betalas och sen förvaras.
hah ne nu kommer städnoori fram och ska rengöra varenda vrå för annars kommer jag inte kunna andas ikväll pga all damm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0