the almighty sunday

åh du underbara söndag, välbehövd.
Tråkdag, chilldag, pluggdag, bakisdagen nr 1. You name it. Det är oftast söndagar för mig.
Hade en liten fest igår här hemma, började med 4 pers slutade med 9. Vi spelade kort och myste. Det var egentligen planerat att vi skulle föra här och sen dra på riktig fest men utbudet var nasty, fjortisfester hit och bondfest dit. Så vi stannade här. Folket drog väl runt halv tre och sen slocknade jag.
Och inte var min mamma så diskret när hon kom hem lockan nio heller.ne.
Ligger helt öm i kroppen och borta i knoppen men jag måste tänka bort det för jag måste plugga.
Idag ska jag börja lite smått med religionuppsatsen och sen plugga sönder miljö och interntionella då jag kommer få göra prov i veckan eftersom jag hade migrän i fredags.
Peppa nu för det är inte lånt till loooooov, endast fyra dagar och lite mer en vecka till stockholmo. Woho.
Dock måste jag plugga järnet dagarna innan vi åker så jag inte alls måste plugga där eller så mycket på lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0