The longest journey begins with a single step

hej bloggen.
Var hemma idag igen , men jag mådde lite bättre idag dock krånglade magen igen.
En kompis kom och suprisade mig och så gick vi på en promenad och prata ut om lite grejer.
Sedan var det filmmysmed ssu, vi kollade på prom night och den skulle verkligen inte heta så. Lite hemsk var den speciellt när vissa skrek. En massa gott hade sweher och majda köpt, godis chips och dricka för märmare fem hundralappar. Proppmätta och med uppsvullna magar rullade alla härifrån.
Nu ska jag kika på film - The stoning of Soraya M. Har hört så mycket bra kritik om den och den verkar gripande. Apropå gripande, igår i all ensamhet mitt i natten kollade jag på Precious och grät floder. Den var så hemsk, så brutal och så trovärdig. Usch tänk att vissa lever så eller får stå ut med incesteri(?) och misshandel i familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0